marți, 14 iulie 2015

Nori ciudați, bizari sau spectaculoși - Imagini virale pe internet



13 martie 2013 , acest nor a apărut pe Royal Palm Beach , Florida, la cateva  momente după anunțarea noului Papa Francisc. Imaginea luata de reporterul  Jodi Guthrie  si alte imagini luate din diverse unghiuri ale norului, de alte persoane care se aflau acolo la aparitia norului, au facut inconjurul lumii. Fotografia a avut mai mult de 34.000 vizualizari








Tot în Florida, la Cape Coral , a fost reperat un nor care a devenit repede viral cu 52k like si apoape 15.000 share.






O forma de înger, apare în nori și deasupra Marelui Palat din Bangkok , Thailanda
Fotograful ISRE Chorphaka vizita un templu din Bangkok, Thailanda, când a privit spre cer și a văzut această viziune angelică uimitoare în nori. Din fericire a avut camera cu el si a surprins momentul. 
Foto: Solent News / Splash News

"M-am dus cu unul dintre prietenii mei pentru a realiza fotografii la Templul de Smarald palatul lui Buddha", spune Chorphaka. După câteva ore am decis să plecam și atunci am văzut cerul. Razele de soare se strecurau printre nori. A fost atât de frumos, așa că am oprit și a facut fotografii. Dintr-o data, norii au luat forma unui înger. A fost incredibil, i-am spus prietenului meu: -uite, îngerul binecuvântează. Au fost câteva sute de oameni la fața locului, dar nu știam cât de multi au văzut. Am avut noroc că Marele Palat a iesit în prim-plan, făcand fotografia mai dramatica. Fenomenul s-a petrecut în mai puțin de 10 secunde. Din fericire a fost suficient pentru mine pentru a obține câteva fotografii. A fost nu numai cea mai bună fotografie din acea zi, dar și cea mai bună fotografie am luat vreodată."




Alți nori care au facut impresie, sunt:
Norul spirală- Fenomenul a fost observat dimineata devreme la 18 octombrie 2009 în Himalaya



Dar si un fenomen optic rar ,care apare atunci cand o persoana se află la o altitudine mai mare în munți și isi vede umbra reflectata pe un nor, la o altitudine mai mică. Cercul lui Ulloa – apare dupa rasaritul soarelui; daca persoana priveste spre apus in ceata care se risipeste isi vede imaginea inconjurata de trei cercuri viu colorate si un al patrulea, mare si albicios.