miercuri, 28 iunie 2017

Oameni in oglinda


Draga C.B. , nu de mult, te-am rugat sa scri un gand pentru un necunoscut.


Ai intrat in jocul meu si empatizand cu “povestea”, fara sa stai deloc pe ganduri, i-ai scris asta.
“C. B., drumul pana la stele e lung dar, nu imposibil! Sunt sigura ca poti! Per aspera ad astra!”

Cum ideea era sa gasim oameni necunoscuti, care sa scrie un mesaj pozitiv menite sa ridice un om,  au mai fost trei mesaje:


1-“Draga C. B., "Omul este produsul gandurilor lui ; el devine ceea ce gandeste." - Mahtama Ghandi. Esti liber si iubit. Ai grija de tine. ☺”


2-“Acasa e in sufletul nostrum;  C. B. esti mereu ,,acasa''! Aici sau acolo iti suntem alaturi!”


3-“Draga C. B., niciodata sa nu uiti faptul ca te'ai nascut un om liber care are puterea sa faca tot ce isi propune. Nu renunta, stii cum se spune: "Dupa ploaie mereu iese soarele", de aceea, sa nu pleci capul in fata dificultatilor peste care ne lovim cu totii in viata. Sa ai grija de tine, sa ai incredere in tine si nu uita sa zambesti! Suntem alaturi de tine cu sufletul.
Cu drag, un cetatean random care iti doreste o viata superba. J


Toate au fost concepute de voi, empatizand cu povestea. A mai fost o persoana care s-a regasit in poveste, dar culmea, in timp ce scia mesajul, un porumbel s-a asezat pe baza de la leaganul unde stateam si s-a gainatat fix pe telefonul lui. Un semn? Probabil, trebuiau sa fie doar patru mesaje. Atat.


In calendarul Crestin Ortodox, a doua zi, era zua de 4iunie, Duminica, †Pogorarea Sfantului Duh (Cincizecimea sau Rusaliile)
Mai ai un nume, Angy! Dar iti aduci aminte? Eu, de fiecare data eram convinsa ca celalalt nume al tau, este Ruxandra. ( oamenii / ingeri, sunt adeseori numiti cu alt nume). Chiar ma gandeam ca la iesirea noastra de week, in Vama, iti serbam ziua.


Te-am uimit? Ei bine, sa vezi cat de uimita am fost eu cand am gasit pe masina mea o floare de Soc. Semn ca şocul, a fost creat. Crezi ca preznta florii a fost intamplatoare sau a pus-o cineva intentionat? M-am gandit ca omul  care are o urma de indoiala ca cele sfinte isi fac prezenta... si la asta. Si daca a pus cineva floarea, cine ar fi putut sa o puna? Florin, mi-a sugerat ca ai fi putut sa o pui tu, inconstient, deoarece acolo unde era parcata masina mea, langa a ta, nu era nici un soc, dar pe drum  erau 3-4 patru copaci incarcati. Eu m-am gandit si la a doua varianta. Sti ca Florin, s-a intalnit cu cativa prieteni care au venit in Vama, din galeria… ghici a cui? A Stelei (vezi mesajul tau).  M-am gandit ca unul dintre ei a facut un gest de curtuazie. J Poate nu ati fost voi, poate a fost un gest al cuiva. care a facut asta pur si simplu. Pe mine, toate astea m-au surprins foarte tare. Nu mai cred in intamplari.


Uitandu-ma la initialele tale si la cele ale persoanei pentru care ati scris mesajele, tu, crezi ca este o intamplare? Oare, mesajul, nu trebuia sa ajunga chiar la tine? Si daca te uiti la cuvantul scris cu rosu, de baiatul pe care nici una dintre noi nu l-a cunoscut pana atunci si care la fel ca tine a spus ca si el crede ca are o a doua personalitate , poate ca suntem undeva intre cer si pamant, oadata ingeri, odata oameni si este la randOm. Cauta mesajele,sa vezi cum il cheama pe cel care a scris mesajul cu rosu: “Zburatorul”


Dar de pisica neagra care ti-a dat tarcoale in noaptea respectiva iti aduci aminte? Ei bine, nu stiu daca ai vazut, dar in apropierea noastra, era o fata care avea o pisica alba, alba, pe care o tinea in lesa.


Si sa-ti mai spun ceva, pe ingerul meu virtual, il cheama Alex/a! Pe bune. JPentru ca in ultimii 14 ani mi-ai fost ca o sora, te imbratisez cu drag , M.
                     Suntem oameni in oglinda! Gandeste pozitiv J