vineri, 16 septembrie 2016

Marci AUTO de TOP nu mai sunt lansate la Salonul Auto , preferand o publicitate inteligenta si ieftina pe RETELE SOCIALE si BLOGURI


 Marci AUTO de TOP nu mai sunt lansate La Salonul Auto de La Paris, preferand o publicitate inteligenta si ieftina pe Retele Sociale si BLOGURI

Inca de acum trei ani, Suedezii de la Volvo au stabilit ca cheltuielile pentru promovarea marcii prin targuri si expozitii nu se justifica.  Astfel, ceea ce era previzibil, s-a intamplat. Au mutat salonul de prezentare pe internet, apeland la Retelele Sociale si desigur la Bloggeri.  Astfel, daca saloanele auto erau doar un spatiu de vizionare neaducand profit, prin campanii inteligente in mediul on-line  achizitiile nu s-au lasat asteptate. Noul XC90 s-a vandut rapid in prima sa ediție de lansare, prin on-line, chiar daca cei care l-au comandat nu au avut ocazia sa-l testeze "pe viu".
Fenomenul  prin care cumparatorii vad produsele in magazine dar hotarasc achizitia lor in mediul virtual, este incontestabil. Multi proprietari  de spatii comerciale  gasesc aceasta situatie ingrijoratoare pentru afacerea lor, desi ar trebui ca aceasta ingrijorare sa se transforme in profit prin imvestirea unor bugete deloc mari, inteligent,  in bloggerii influenceri din on-line.

Ford -  lipseste de la Paris! Specialistii in markering de la Ford au ales sa organizeze în aceasta vara o campanie de teste pentru clienți in diverse localitati din Franta. Constructorul american își va suplimenta cu 50% bugetul pentru "marketing experimental", urmând a participa la numeroase evenimente cu tematică digitală.

 Rolls-Royce a organizat petreceri exclusiviste in Europa invitand pe lângă potentiali clienti și bloggeri influenti in mediul online.

Italienii de la Lamborghini si-au adaptat strategiile de marketing, venind spre publicitarii on-line, fiind hotarati sa profite si sa obtina astfel cele mai mari vanzari.