Inca de acum trei ani, Suedezii de la Volvo au stabilit ca cheltuielile
pentru promovarea marcii prin targuri si expozitii nu se justifica. Astfel, ceea ce era previzibil, s-a intamplat.
Au mutat salonul de prezentare pe internet, apeland la Retelele Sociale si
desigur la Bloggeri. Astfel, daca
saloanele auto erau doar un spatiu de vizionare neaducand profit, prin campanii
inteligente in mediul on-line
achizitiile nu s-au lasat asteptate. Noul XC90 s-a vandut rapid in prima
sa ediție de lansare, prin on-line, chiar daca cei care l-au comandat nu au
avut ocazia sa-l testeze "pe viu".
Fenomenul prin care cumparatorii vad produsele in magazine
dar hotarasc achizitia lor in mediul virtual, este incontestabil.
Multi proprietari de spatii comerciale
gasesc aceasta situatie ingrijoratoare pentru
afacerea lor, desi ar trebui ca aceasta ingrijorare sa se transforme in profit
prin imvestirea unor bugete deloc mari, inteligent, in bloggerii influenceri din on-line.
Ford
- lipseste de la Paris! Specialistii in markering
de la Ford au ales sa organizeze în aceasta vara o campanie de teste pentru
clienți in diverse localitati din Franta. Constructorul american își va
suplimenta cu 50% bugetul pentru "marketing experimental", urmând a
participa la numeroase evenimente cu tematică digitală.
Italienii de la Lamborghini
si-au adaptat strategiile de marketing, venind spre publicitarii on-line, fiind hotarati sa profite si sa obtina astfel
cele mai mari vanzari.