De cand conduc femeile autovehicule?
Bertha Benz soția lui Karl Benz este prima persoana care
conduce un automobil pe distanta lungă și totodată prima femeie-șofer. În
August 1888 Bertha și-a condus fiii, pe Richard (14 ani) si Eugen (15 ani)
într-una din mașinile Benz, aproximativ 106 kilometri. Cu toate că a întâmpinat
mai multe probleme tehnice pe drum, Bertha și-a dus misiunea la bun sfârșit. Și
astfel, ea a devenit prima femeie șofer din lume. Ulterior, familia Benz a
construit un imperiu automobilistic în
Germania.
Timp de mai mulţi ani permisele de conducere erau
acordate oricui le cerea. Din 1903, Prusia a introdus un test pentru cei care
doreau să conducă un automobil. În același timp în Marea Britanie trecea o lege
Motor Car Act 1903, prin care se definea obligatia ca fiecare sofer sa aibă un
permis. Vârsta minimă era de 17 ani, iar viteza maximă de deplasare era de … 20
km/h. Primul test de conducere a fost introdus in aceasta tara abia în 1934. Pe
atunci, accentul era pus pe calitatea de mecanic, nu pe cea de şofer.
Primul automobil închis care a circulat in Romania a fost
un model Panhard, în anul 1904. În acest
an au fost înregistrate 51 de automobile; în România primele examene au fost
organizate în 1907, rezultat al creşterii numărului de autovehicule de pe
străzi. În 1908, numărul de maşini din România era de 138.
Ce masini prefera sa conduca femeile?
Un studiu publicat de de Women-Drivers.com ne da indicii despre modul in care o femeie decide sa-si achizitioneze o masina.Inainte de a-si alege o masina, femeile viziteaza cu 30% mai multe reprezentante decat barbatii.
Alte constatari interesante facute au fost ca Femeilor le place să compare caracteristici
cum ar fi siguranță și durabilitate. Prin urmare femeile sunt extrem de pragmatice.
Se prea poate, ca faptul ca vedem foarte multe femei la volanul SUV-urilor sa nu
fie doar o “fita” ci alegerea de a conduce o astfe de masina se datoreze tocmai acestui
aspect.
Prin urmare, o femeie se documenteaza atent atunci cand alege
o masina. Studiile au aratat ca sunt cu
50% mai multe sanse ca femeile sa se bazeze pe reputația dealer-ului, in comparatie
cu barbatii care au cu totul alte criterii.
A crea un mediu de cumpărare confortabil, cat si a
promova o masina online sunt esentiale! Femeile vor respect iar încrederiea ca
dealerul a inteles ceea ce cauta si nu incearca sa-si impuna produsele “care
trebuiesc vandute” sunt esentiale fiindca femeile au fler si simnt imediat orice
incercare de a fi deturnate de la propriul obiectiv. Asa stand lucrurile, nu femeile trebuie sa se
adapteze ofertei ci oferta trebuie adaptata prin luarea de măsuri suplimentare
față de învățarea și înțelegerea a ceea ce caută doamnele.
De altfel, numeroase studii releveaza pragmatismul
doamnelor si in alegerea culorii. Daca barbatii vor masini fie colorate fie
negre, femeile vor culori neutre : gri, bej
Un studiu facut de
un site popular romanesc autovit.ro, vsv. de modul in care femeile isi aleg
masina, la intrebari precum: “Isi aleg femeile masinile doar pe considerente de
design si culoare, sau femeia a devenit mult mai cunoscatoare si mai
independenta, astfel incat in alegerea ei sunt luate in calcul si siguranta,
fiabilitatea, consumul si nu in ultimul rand costurile implicate?”
“Eu prefer o clasa medie, cu design elegant, nu extrem de
rapida, dar care atrage atentia”
“Eu nu sunt femeie, iar prietena nu are masina, dar daca
as fi fost mi-as fi ales o masina mare, un SUV. Femeilor le sta foarte bine in
jeepuri!”
“Eu am ales in urma cu 5 ani un SUV si pot sa spun ca a
fost o alegere excelenta. Inainte de aceasta, am avut o masina din clasa mica,
un Opel Corsa, si desi mi-a placut enorm de mult si aceea, cu masina de acum am
reusit sa scap de toti marlanii de pe sosele care imi taiau fata si imi puneau
frane bruste in fata doar pe motiv ca sunt femeie si aveau ceva de dovedit. O
masina mare iti ofera mai multa siguranta pe soselele din Bucuresti, cel putin
asta e parerea mea.”
“In prezent detin un Opel Corsa si sunt foarte multumita
de aceasta masina, are culoarea preferata, este mica si se strecoara foarte
usor prin aglomeratia din Bucuresti…dar ca orice femeie mi-as dori mai mult de
atat..poate un volkswagen eos sau un aston martin db9”
“Tipic feminin, imi doresc o masina foarte luxoasa si cu
un design impresionant! Insa avnd un sot pragmatic ma multumesc si il inteleg
cand imi spune ca Volvo-ul pe care il avem este fiabil si f bun:P! Asa ca
masina pe care o ai este cea mai buna!;)”
“Sincer mi-as dori un Citroen C1 sau ceva asemenator. O
masina micuta. Insa m-am ales cu un BMW 525 :))”
CONCLUZIE !
Daca vreti sa aveti vanzari, construiti MASINI CARE SA NE OFERE SIGURANTA si pe care sa le avem PE TERMEN LUNG - CU LINII FEMININE si CONFORTABILE. Ne plac foarte tare!
Vezi si Marci AUTO de TOP nu mai sunt lansate la Salonul Auto preferand o PUBLICITATE INTELIGENTA...